7 januari 2011

Ny termin

Snart är jullovet över och en ny termin (den sista!) startar på måndag. Jullovet har varit slappt, mycket vila men alldeles för lite träning. Får lägga mig i hårdträning när jag kommer tillbaka istället... Nästa termin ser vi fram emot showande i februari, bl.a. ska vi besöka IKEA med delar av vår show. Sedan blir det Andrew Lloyd Webber-konsert i slutet av februari. Jag kommer sjunga Take That Look Of Your Face och Grizabella The Glamour Cat. Det blir väldigt kul, lite mer avskalat med enbart några musiker och vi solister på scen.

Annars kommer terminen mest bestå av repetitioner inför BOB, Best Of Broadway, vår slutföreställning som sätts upp 20:e maj. Där gör vi delar ur musikalerna Footloose, Spring Awakening, Kristina från Duvemåla, Annie Get Your Gun och sist men inte minst Hair.

Sedan är det ju dags att tänka på vidare sökningar och auditions också... Jag planerar att söka Bjärnum och kanske någon till skola men i dagsläget ser audiotiontillfället ut att krocka med slutföreställningen så jag hoppas verkligen att det kommer lösa sig.

Det känns jobbigt att börja kliva upp på mornarna igen men annars är jag peppad inför att få komma igång igen. Hoppas och tror att vi alla kommer utvecklas extremt mycket under den här terminen och jag går in för att jobba till 110 %!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar