5 juni 2011

Slut

Nu har flyttlasset gått tillbaka till Umeå. Avslutningen var jättefin med mycket tårar och skratt! Det har varit jobbigt att säga hejdå till alla fantastiska människor man mött, särskilt eftersom man inte vet om man kommer träffa vissa av dem igen. Men jag känner främst stor glädje och tacksamhet över allt jag lärt mig och varit med om det här året och alla vänner jag fått.

Sista veckorna var väldigt fina med en intensiv repvecka och en mycket lyckad slutföreställning! Alla var jätteduktiga och det var sjukt roligt att äntligen få göra föreställningen som vi jobbat med hela våren.

Vi har också hunnit vara i Stockholm och sett Hair på stadsteatern. Det var verkligen helt fantastiskt! Man var nästan lite starstruck efteråt när vi fick träffa några av artisterna och ställa frågor till dem och jag kunde inte sluta le.

Det här året har varit det bästa hittills i mitt liv och jag har lärt mig otroligt mycket, utvecklats på alla plan, fått massor med nya vänner och upplevt så många fina stunder. Den här tiden kommer alltid finnas med mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar