3 augusti 2011

Nedräkningen har börjat

Håller på och planerar för fullt inför flytten! Letar släp, slipar och målar möbler, funderar på inredning och planerar självklart en grandios hejdåfest! Nu är det inte lång tid kvar... faktiskt mindre än två veckor! Galet.


Såhär hade mitt sovrum gärna fått se ut... Men jag försöker inspireras lite av den här bilden. Jag har också en provdocka fast i vit trådmetall, och jag ska ha en kristallkrona i taket. Vill också gärna ha någon slags öppen garderob där man kan ställa dom fina lådorna och hänga fram sina finaste kläder.

Är dock lite ledsen över att jag inte har råd att fara till Urkultfestivalen i helgen och att jag dessutom missar att gå Pride-paraden med Kittens på lördag, det hade varit fantastiskt! Men nu har jag troligtvis det första giget med dom inbokat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar