5 november 2011

Sista dagen hemma


En sak som har blivit väldigt tydlig för mig den här veckan är hur otroligt viktigt det är att umgås med sina vänner. Med dem som verkligen fattar, som man kan prata om allt med. Som man har roligt med på riktigt och som man känner sig helt trygg tillsammans med. Hela den här veckan har jag fått mycket tid till det och jag märker verkligen vilken skillnad det gör för mitt mående!

Imorgon reser jag tillbaka till Stockholm. Fast jag har hunnit med mycket som jag ville göra den här veckan, framförallt att få vila upp mig, så känns det som att det har varit för kort tid hemma. Antar att det alltid är så när man har lov! Som tur är så är det inte alls speciellt långt till jul och en stor reunion med nästan hela tjejgänget. Längtar redan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar