3 januari 2012

Gott Nytt År!

Nu är jag tillbaka i Stockholm efter en fantastiskt härlig tid i Umeå där jag fått tanka kraft och kärlek från vännerna och familjen! Nu är det nytt år och dags att få ordning på det som hänger löst i mitt liv just nu. Men äntligen känner jag mig peppad och som att jag har energi nog att ta tag i allt!

Tråkigt är dock att min dator är paj! Får använda Simons så länge och hoppas att jag får ordning på min snarast möjligt!

Här kommer i alla fall en bild på den fantastiska pälsjackan jag hittade på mellandagsrean på Carlings! Och jag gör mitt bästa för att smeyesa eller hur sjutton man nu skriver det (alltså le med ögonen på Tyraspråk). Inte det lättaste att få till vill jag lova. Blir nog ingen Tyra Banks av mig inte.



P.S. Dagens goda råd: Stoppa inte fingrarna i munnen när du använt Stop N Grow. Medlet fungerar helt fantastiskt bra måste jag säga. Huvva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar