28 februari 2012

1990 nånting, det var back in the days

Har spenderat en lång dag på SVTs studio idag, som statist i en inspelning av en reklamfilm. Över tolv timmars arbetsdag blev det. Men oj vad jag har träffat många trevliga människor och nätverkat en hel del! Flera intressanta idéer och förslag har kommit upp. Får se om det kan leda till något spännande framöver..!

Temat på reklamfilmen var alltså att vi skulle härma ett känt TV-program från 90-talet. Gissa vilket?

Såhär hade jag kanske sett ut om det varit 1998 idag.

Lite 90-tal:


Staffan Ling dansar med Dee Demirbag - 1998


En av mina favoriter när det kommer till 90-talslåtar!

Bästa filmen! Från 2000, så det är ju nästan 90-tal.

Coyote Ugly-låten!

90-talets bästa rocklåt!

Ett av mina favoritprogram när jag var liten! Hade massa serietidningar också.

My Little Pony var nog det bästa ändå! Hade en rosa med blå man minns jag.
Och jag såg filmerna jag hade inspelade på VHS tusen gånger om.

Ännu en favoritfilm!


Det finns så mycket 90-talsnostalgi! Alla Disneyfilmer t.ex... Jag ville alltid vara en sjöjungfru när jag var liten! För att inte nämna Aladdin, Lejonkungen, Pocahontas, Anastasia, Mulán...Fantastiska filmer alltihop! Och såklart Balto och Svansjön, inte Disney men lika bra ändå! Skulle väl kunna hålla på hela kvällen, men nu måste jag sova! Har massor att göra imorgon även om jag har sportlov från mina vanliga jobb.

XoXo / Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar