5 februari 2012

Mässa m.m

Hittade några fina smycken på vintagemässan Original Styles i Skrapan igår. Hade lovat mig själv att inte köpa några kläder, annars hade jag nog kommit hem med ett par jeansshorts och ett par sammetsleggings också. Fick en trevlig pratstund med vackra Tifa (modellen från förra inlägget), redaktören för den fantastiska helsvenska burlesk-och retromodetidningen Min Boudoir. Hade hoppats på att hon skulle ha med sig nummer två, men tyvärr var den lite sen från tryckeriet så jag får vänta lite till innan den kommer! Ska bli så spännande att titta i den, kommer att berätta senare varför! Sedan åkte jag hem till Mika och fikade  och vi utbytte lite burleskidéer... jag är nämligen i full gång med att planera och shoppa inför mitt nya nummer!


Fina smycken som jag köpte igår!



XoXo / Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar