19 februari 2012

Tatueringsdags!

Jag har bokat tid för konsultation hos fantastiskt duktiga Ellen på ZOI Tattoo i Gamla stan! Texten är "She Lives In Love And She Loves To Live",ett aningens modifierat citat ur Looptroops grymma låt Bandit Queen. Bredvid citatet kommer jag att sätta en ros på axeln, och tanken är att citatet ska gå i två rader över skuldran. Tänkte ge mig en själv en tatuering i födelsedagspresent så planen är att göra själva tatueringen i mars eller april. Jag är riktigt taggad, har velat ha citatet i flera år och jag är så glad att jag äntligen har hittat en schysst placering och en riktigt bra tatuerare!


Ett kladdutkast som jag själv gjort, tanken är att Bea ska få rita upp
teckensnittet och Ellen ska få designa rosen helt fritt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar