22 april 2012

Auditions

Var på audition för Disneyland Paris idag. Tänkte inte ta det så hårt, mer se det som auditionträning och något man bara måste göra när chansen dök upp! Men när jag väl var där ville jag ju såklart verkligen ha jobbet ändå. Klarade första gallringen men på dansprovet fick man tyvärr bara en chans att visa koreografin. Jag kunde koreografin ganska bra (att ta koreografi är ofta mitt stora handikapp vid auditions)  men skulle såklart fucka upp den helt när det väl var dags. Och mitt i all förvirring glömde jag nog bort att sätta på mitt show-face också för där gallrades jag ut. Jag är så fruktansvärt besviken på mig själv! Jag vet att skulle göra ett fantastiskt jobb på Disneyland, det skulle verkligen passa mig perfekt! Jag har karisma och fantasi och skulle nog göra mig utmärkt som Disneyprinsessa (eller snarare skulle jag väl få springa runt som Stitch eller Långben eller Puff... ). Men nu får jag bara hålla tummarna för att det går bättre nästa helg när det är "på riktigt". Då söker jag Musikalakademien i Umeå. Håll alla tummar och tår!

I wanna be a part of your world!

Nu ska jag öva sång och teater och roa mig med att sortera och redigera lite bilder från igår. Får väl trösta mig med att även om jag inte kan dansa tillräckligt bra så är jag åtminstone ganska snygg på bild (i alla fall med den här mängden smink på mig...)

Letícia fixar mitt hår inför gårdagens plåtning.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar