30 april 2012

Födelsedag!





Jag hade en fin födelsedag igår! Solen sken för fullt som den såklart alltid gör på min födelsedag! Först blev jag sjungen för av en massa musikalfolk, sedan hade jag sista intervjun och proven innan jag åkte hem och åt tacos innan släkten kom över på födelsedagsfika. Jag har fått jättefina presenter! Bl.a. den rosa Big Pony Collection-parfymen, Fruity Sensual. Den luktar fantastiskt gott, fruktigt men inte för sött. Jag fick också världens coolaste Looptroop-tröja med alla deras fullängdare på framsidan och "Looptroop Rockers" på baksidan. Sedan så fick jag nagellacken Nail Him och Pinkastic och den snygga necessären från min syster! Och så lite presentkort, vilket jag alltid tycker är toppn! Gillar som att få välja mina presenter själv men slippa betala för dem... ;) Och på onsdag är det äntligen dags för min födelsedagspresent till mig själv...


Något nöjd tjej i Looptroop-merch
Nu är det dags att gå ut med vovvarna och sedan ska jag duscha och snygga till mig lite inför kvällens födelsedagsfirande, ska hem till Sandra och grilla med ett gäng av mina kära vänner! Ha en trevlig valborg!

XoXo / Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar