26 april 2012

Hjälte i nöden

På grund av försenat tåg (Lita aldrig på SL.se!) så var jag minuter från att missa flyget till Umeå idag. Mitt liv blev räddat av en brittisk byggarbetare som såg mig försöka lifta vid en busshållplats i Solna, lånade en bil av sin kollega och körde som en blådåre till flyget, under sin arbetstid. Fyra minuter innan sista incheckningstid släppte han av mig på Bromma Flygplats. Det var som taget ur en amerikansk film! Fattas bara att vi råkar stöta på varandra igen och blir kära och gifter oss så har vi en prima Hollywoodfilm... Han var i alla fall en riktig hjälte idag! Nu är det definitivt bevisat: Det finns fantastiska män!


Det verkar som att turen är med mig denna helg. Låt oss hoppas att det håller i sig! Ska ge järnet imorgon, det ska gå så sjukt bra! Vill verkligen känna att jag är nöjd med min insats och har gjort det bästa jag kan.  Håll alla tummar för mig! Musikalakademien, Here I come!



XoXo / Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar