18 juni 2012

Smakråd önskas: Lack!

Nu har jag beslutsångest! Jag har ju beställt dessa skönheter. Dom är galet snygga men frågan är när man ska använda dem? De är väldigt höga och ganska svåra att gå i, inga jättebra partyskor direkt. Jag kan förstås använda dem på någon plåtning, men det är typ det enda. Tror tyvärr att jag måste vara realistisk och skicka tillbaka dem. 


Så då kommer nästa fråga! Vad väljer jag? Behåller lackskorna eller köper lackväskan, lackkjolen eller America-koftan? (Svar ja, jag har en liten fäbless för lack, jag älskar blanka saker...) Just nu lutar det faktiskt åt väskan, jag ska kolla om jag kan hitta den på stan idag och kolla hur den ser ut. Men kjolen är ju jättecool, och koftan är jättefin också... desicions desicions! Vad tycker ni, vad ska jag välja? 










XoXo / Linn

2 kommentarer:

  1. inte koftan iaf, tror du kommer använda kjolen eller väskan mest.. jag tror du sku va smooookin hot i kjolen! så, ett veligt svar på en velig fråga

    SvaraRadera
  2. Haha, tack ändå! Näe, koftor kan man köpa när som helst. Ska passa på att köpa nåt lite mer foxy i lack! Tror det blir väskan!

    XoXo / Linn

    SvaraRadera