6 juli 2012

My girls in Stockholm!

Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Det viktigaste i livet tror jag är att ha bra vänskapsrelationer, om det så är sin mamma, sina syskon, sina vänner eller sin hund som man vet alltid finns där. Mina gymnasieår blev förgyllda av sex tjejer som skulle visa sig bli de bästa vänner jag någonsin haft. Med åren har vi utökats och idag kan vi räkna med två tjejer till i SMMM-gänget. Fem av dessa fantastiska kvinnor har varit på besök hos mig den här veckan och vi har tankat varandra med kärlek och dumheter. Träffats och i euforin druckit lite för mycket vin. Dansat oss lyckliga. Blivit utkastade från krogen. Sovit enligt principen om hjärterum och stjärterum och klämt i hop oss i de sängar som finns i min lägenhet. Legat och myst i en enda stor hög och tryckt i oss cheese doodles och chips. Shoppat med hela högen av sex tjejer och äntligen fått vara smakråd åt varandra igen. Spenderat en heldag på Gröna Lund och bara åkt alla karuseller vi har kunnat och ätit oss illamående på popcorn, hamburgare och glass. Spelat Våghals och berättat ännu lite fler hemligheter för varandra. Suttit på uteserveringar och druckit öl...

Vi har hunnit med en hel del under dessa dagar men det viktigaste är att vi har fått träffas. Det var länge sedan så många av oss var samlade och det här har varit helt underbara dagar! Tusen tack till mina helt ovärderliga tjejer!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar