14 augusti 2012

Audition Kulturama

Jag har haft en intensiv men rolig dag idag! Auditionen gick ganska bra med tanke på förutsättningarna. Roxie gick bra att sjunga men när jag fick en mic i näven och skulle sjunga Somebody to love vet jag inte vad som hände. Förmodligen nerver som gjorde att andningen kom av sig och jag spände mig, för jag orkade verkligen inte hålla ut tonerna ordentligt. Notläsningsprovet gick åt skogen men det var ju bara väntat. Ensembleprovet var jätteroligt och gick bra, dansen gick rätt bra och monologen kändes riktigt bra också. Besked väntas komma imorgon eller torsdag...

På castingen var det ju inte bara jag som dök upp direkt. Det var minst 50-60 pers som sökte. Men de behöver 21 modeller, så vi får la se.

Tack alla som har hållit tummarna för mig idag och hört av sig och frågat hur det gick! I natt ska jag sooova så gott!

Årets avgångsklass på Kulturama i musikalen The Wild Party.


XoXo / Linn


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar