12 augusti 2012

Babies babies

Jag har fattat ett beslut idag. Om jag någonsin har tvivlat på huruvida jag tror att jag kommer att vilja ha barn eller inte så har jag nu definitivt bestämt mig för att det vill jag - nån gång alltså. (Så mamma, du behöver inte oroa dig, jag är inte med barn). Jag hade en supertrevlig kväll på Grönan idag, fick en ny vän, sa hejdå till några gamla som slutar idag, åkte massor med karuseller - och blev blixtförälskad. Föremålet för dessa känslor var ca tre år, superblond, och stencool. Han stod helt ensam i Grant´s bar (föräldrarna satt vid ett bord i närheten) och diggade Kent för fullt. När han märkte att vi stannat och tittade så flinade han bara och fortsatte dansa. Vilken liten  charmör! Jag var en millimeter ifrån att helt enkelt ta ungen under armen och springa. Jag och min killkompis reagerade lite likadant, båda var nära tårarna för att vi var helt blown away av denna lille kille. När man reagerar så på barn så vet man definitivt att man är vid den punkt där den biologiska klockan har börjat vakna till liv...

Önskar att jag åtminstone hade möjlighet att
skaffa en sån här bebis...

Godnatt!

XoXo /Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar