27 augusti 2012

Back to school

Jag har varit duktig idag och inte gått på den obligatoriska lönehelgs-pubkvällen med jobbet. Istället har jag handlat mat och åkt hem i tid! Nu ska jag dricka te och sova för imorgon är det dags för den första skoldagen på Kulturama! Det har äntligen börjat gå in i min hjärna litegrann att jag faktiskt börjar skolan imorgon! Allt har gått så fort och jag har jobbat så mycket senaste tiden så jag har verkligen inte hunnit reflektera en sekund. Men det ska bli så roligt att få träffa min nya klass och så ska jag få träffa alla fina människor jag känner från Kulturama! Äntligen börjar mitt nya liv (igen!) Jag kan knappt fatta att jag ska få sjunga, dansa och spela teater hela dagarna igen! Som jag har saknat det! Och bara att ha en klass igen, vilken fantastisk känsla!

Foto: Lars-Erik Örthlund

Godnatt!
XoXo / Linn


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar