16 augusti 2012

Beslut

Jag har fattat ett beslut. Ett stort, livsomvälvande, galet och underbart beslut som jag kommer få leva med konsekvenserna av mycket länge. Ett svårt beslut som känns rätt i hela kroppen och egentligen inte hade kunnat bli något annat val. Jag tänker tacka ja till platsen på Kulturamas musikalutbildning, kosta vad det kosta vill. Jag kommer jobba RÖVEN av mig detta år och försöka suga åt mig så mycket kunskap som möjligt. Hejdå fester, hejdå socialt liv utanför Kulturamas väggar, hejdå sovmorgnar. Hej plugga, äta, jobba och sova. Hej hårt slit, svett, tårar och säkerligen lite blod också. Hej sång, dans, teater och nya vänner. Hej lycka, kärlek och personlig utveckling.

Jag har tänkt och rådfrågat, men i slutändan är beslutet helt och hållet mitt. Nu är det äntligen dags att pröva mina bräckliga vingar, se om jag kan få dem att bli starka nog att lyfta mig.

Nu kör vi. THIS IS IT.

För att jag är född att göra det här.
Foto: Fredrik Augustsson.


XoXo / Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar