22 augusti 2012

Förbannad.

Åååh! I samma hus som jag bor några kids som en gång öppnade käften när jag gick förbi och en kille sa att han ville ha en avsugning till sina kompisar. Jag lät det gå förbi då för jag visste inte hur jag skulle reagera på det hela och jag hoppades verkligen att det inte var mig de pratade om. Det var det. Nästa gång jag gick förbi dem så hörde jag "'Ey, där är bruden du ville skulle blowa dig". Jag var en millimeter från att stanna och ge dem nåt rappt svar tillbaka, men jag hade galet bråttom till tunnelbanan och kom inte på nån bra replik. Ända sen dess har jag väntat på en chans att käfta tillbaka, och ikväll kom den äntligen. Jag var på väg hem från en danslektion när jag gick förbi ett gäng grabbar och återigen hörde dem kommentera mig. Jag vände mig om och frågade vem som ville ha en avsugning och erbjöd mig att ringa någon av mina bögkompisar som kunde hjälpa honom. Sedan gick jag. Hans polare försökte släta över det hela och be om ursäkt för sin kompis. Nu sitter jag och typ kokar inombords. Jävla snorungar, vad gör att de tror att de har rätt att kommentera brudar på det sättet?  Borde bussa några av mina killkompisar på dem. Eller ännu hellre hantera saken själv. Hoppas verkligen att han håller käften nästa gång jag ser honom.

Annars har jag varit på en fantastiskt rolig danslektion i kväll, Feminine Vibe på Balettakademien! Imorgon blir det modern dans på Danscenter innan jobbet, det ser jag fram emot!

Godnatt och kom ihåg att respektera varandra!

XoXo / Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar