28 augusti 2012

Första skoldagen

Första skoldagen var rolig men kort! Jag var tvungen att gå efter halva dagen för att jobba så jag missade tyvärr fotograferingen och klassmötet. Så jag hängde bara med musikaltvåorna hela dagen och hann inte alls träffa min klass! Men det var jätteroligt att återse alla fina Kulturamamänniskor! Idag går jag i skolan i en hel timme, då ska jag träffa min halva av klassen (vi är uppdelade i a-delen och b-delen) och se lite mer vilka de är för några! Det här ska bli så himla roligt! Hela den här veckan är en introduktionsvecka som avslutas med insparksfest på fredag med konsert och grejer. På måndag börjar allvaret. Jag är supertaggad!



Mitt schema består alltså bara av dans, olika typer av röstlektioner, scenframställning och interpretation samt lite musikteori. Underbart!

XoXo / Linn


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar