4 augusti 2012

Helg i UÅ VS. helg i STHLM

Prideparad i Stockholm eller klyva ved i Umeå? Jag missar tyvärr både paraden, en säkerligen fantastisk Pride-konsert med bl.a. min kära Hjalmar Nordén, fina Martin Lindroos och strålande Adam Gardelin på Boulevardteatern igår och en massa spännande burleskevent som sker i i helgen. Ikväll är det Burlesque Varieté på Chicago och imorgon Burlesqueer på Bonden Bar. Ni som är i Stockholm, se till att hänga på nu när burlesksäsongen drar igång igen efter sommaruppehållet! Burlesque Varité har många stora namn ikväll och Burlesqueer är gratis, så passa på!


Fick lite Pride-stämning iaf! Utanför Pride Park i onsdags. 

Men det känns väldigt härligt att vara hemma och andas ut lite! Jag behöver det sannerligen. Ikväll ska jag istället gå på girls only - förfest hos mina vänner Lina och Bella med nästan alla mina bästa tjejkompisar! Sedan ska jag skaka rumpa på Still Yeah på Socialize, Aschanska Villan ( Kom dit!) Nu ska jag ta av mig vedklyvnings-och hundpromenadsbyxorna, duscha och göra mig snygg och ta ett glas rosé.

Ha en underbar helg! Happy Pride och skål för kärleken!

XoXo/ Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar