22 augusti 2012

Modelljobb

Åh, jag vill verkligen få börja göra riktiga modelljobb! Min drömagentur är Nocturnal Agency, kolla in deras supercoola och vackra modeller!

Håller på att bygga upp min portfolio nu, väntar på bilder från plåtningen i Skansens rosenträdgård och har en plåtning inbokad med samma fotograf på lördag. Då ska vi låna en häst från Skansen, jag är så himla taggad! Jag som älskar hästar men inte har sett en häst på år och dar! Nu måste jag bara försöka låna ihop en cowboyhatt och cowboyboots också, det skulle vara schyst. Sedan vill jag använda en romantisk klänning också, det kan nog bli fantastiskt fina bilder! Jag har tyvärr ingen vit långklänning, får se om jag kan gräva fram något romantiskt plagg överhuvudtaget i min garderob. Är tyvärr inte så romantisk eller bohemisk i min stil...

En vacker dag så kanske... Här kommer iaf lite smakprov på portfoliobilder, har nog visat de flesta förut men vad sjutton!

John Paul Bichard
Mattias Lönneborg

Mattias Lönneborg

Mattias Lönneborg


Mattias Lönneborg

Lê Beauty
Lê Beauty



XoXo / Linn



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar