13 augusti 2012

Vad gör vi? Nu kör vi!

Okej, nu gäller det! Imorgon kör vi! Sångerna sitter där dom ska trots sliten röst efter gårdagkvällens eskapader. Monologen börjar sitta också. Notläsningsprovet blir ju sjukt spännande, jag som inte kan läsa noter... Men andra har tagit sig in trots bristande notkunskaper innan mig. Och dansprovet, herregud. Jag har inte dansat ett steg och inte tränat en dag på hela sommaren. Stel som en pinne och noll kondis. Jag har haft alldeles för kort tid på mig att förbereda mig inför proven, har i princip gjort allt jobb idag när jag äntligen har haft en ledig dag. Men nu jävlar kör vi! Audition, sedan iväg till casting. Morgondagen blir onekligen en spännande kontrast till dagarna på Grönan. Håll alla tummar ni kan för mig!

Jag som Jeanie i Hair. Foto: Klara Karlsson


XoXo / Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar