25 augusti 2012

Young and wild and free!

Alltså det här med mitt nya renlevnadsliv går ju inte så bra att följa när man så fort man bryter mot sina regler har så fantastiskt roligt! Jag skulle ju sluta svira och istället sova ordentligt och sånt där. Men nu sitter jag här, klockan 4 på morgonen och är trött men väldigt glad. Återigen är det bevisat att spontana kvällar oftast blir de bästa! Efter jobbet idag blev jag övertalad av min vän Carro att ta en cider, vilket så klart ledde till att jag hängde på till After där vi dansade, spanade lite och hade jätteroligt till klockan två. Jag är alldeles för dålig på att säga nej till saker! Som tur är har jag inga problem med att låta bli att dricka. Så jag må vara lite trött på jobbet imorgon, men jag skulle aldrig komma till jobbet bakis! Och den här kvällen var värd att vara lite sliten imorgon för!




Jag har tyvärr inga bilder från kvällen, hade inte med mig kameran idag. Så ni får hålla till godo med en bild på mitt slitna men glada fejs så här på kvälls (nej, morgon)- kvisten!

Man är ju bara ung en gång och det är bara sommar en gång och året och allt det där! Young and wild and free! 

Imorgon är en ny dag och då ska jag vara duktig! Jobba, kuta iväg till plåtning och sedan hem och ta det lugnt! Kanske skulle ta och styra upp fika med någon kompis eller nåt så att jag är så illa tvungen att dra hem direkt efter plåtningen! Godnatt!

XoXo / Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar