23 september 2012

Busy Woman

Ojoj, vilken upptagen människa jag varit denna veckan! Men fantastiskt roligt har jag haft! Stjärngalan i måndags var bara början! I onsdags hade jag pardans efter skolan, i torsdags såg vi Dirty Dancing på Chinateatern, i fredags hade vi klassfest och åt pizza, drack vin och körde musiktävlingar hemma hos en klasskompis, och igår var det min tur att bjuda till fest! Jag hade klädbytarparty, knytis och förfest hos mig innan vi gick till Aveny för att dansa och dricka lite gratisdrinkar! Helgen har toppats med en toppenrolig studioplåtning idag och nu ska jag kasta i mig lite mat och åka iväg på möte för ett än så länge hemligt uppträdande som jag ska göra i oktober. Hujedamej vilket roligt flängande!

Jag och Marielle på Aveny i lördags


XoXo/ Linn



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar