14 september 2012

Fredag!

Fredag! Shit vad den här veckan har gått fort! Man är så himla slut när man kommer hem på kvällarna eftersom man både gör så mycket fysiskt och får arbeta hårt med hjärnan och det händer så mycket hela tiden så det känns som att dagarna går väldigt fort! Vi fick sluta tidigt idag, och självklart glömde jag bort att gå och fotografera mig idag (missade den ordinarie fotograferingen första skoldagen). Så nu får jag väl ett elevkort utan bild eller nåt. Suck, typiskt mitt minne! Jag måste verkligen börja använda min kalender ordentligt igen!

Ikväll var jag duktig och tackade faktiskt nej till att festa med några av mina klasskompisar. Jag är alldeles för trött för sånt! Istället har jag övat lite och lagat middag tillsammans med Hjalle. Nu ska jag krypa ner i sängen tillsammans med Magic Mike ( ja, inte bokstavligen då, tyvärr!), om jag nu kan få streamingen att fungera, vilket tyvärr ser mörkt ut just nu. Channing Tatum kan ju eventuellt vara det hetaste som gått i ett par skor!






Trevlig helg!

XoXo / Linn





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar