13 september 2012

Happyface

Idag vaknade jag och var glad i hela kroppen! Så himla härlig känsla! Jag ska nu inte påstå att jag studsade upp ur sängen superpigg, för det är fortfarande mig vi pratar om. Men det var inte alls speciellt jobbigt att gå upp! Jag längtar riktigt efter att gå till skolan. Kanske har jag endorfinrester kvar i kroppen efter gårdagkvällens pardanslektion? Jag har lyckats haffa en av de fyra killarna i vår klass att bli min danspartner, så nu är vi tre par som dansar från klassen. Riktigt roligt var det igår! Vi dansade cha cha och jive, och som jag älskar jive! Jag har alltid velat lära mig det!

Hittade en underbar liten musikvideo att vakna till på morgonen med! Nu dansar de inte jive utan jag tror att det är Rock n roll, men grymma är dom i alla fall! The Jive Aces, med dansare!


Nu ska jag duscha och bege mig till skolan för sånglektion och jazzlektion. Ha en toppendag i solen!

XoXo / Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar