9 september 2012

Höst 2012

Ibland (eller okej, väldigt ofta) så önskar jag verkligen att jag hade mer pengar! Det är höst och man vill  investera i nya kläder. Jag sitter och kollar in olika bloggar och Modette.se och bara suckar. Det är så många plagg jag vill ha! Ett par Lita från Jeffrey Campbell t.ex. står högt upp på önskelistan...




Det sägs också att grungen är tillbaka... det gillar jag! Jag vill bara klä mig i en massa denim, nitar, stickat, rutiga flanellskjortor, americamönstrat, svart i olika material... 

Gina Tricot

Carlings

Topshop
Saints & Mortals (Carlings)
Kjol från Issue 1.3 (Nelly)

Den här videon är lite av en stilförebild för mig just nu! Lady Gaga i allmänhet inspirerar mig en hel del, liksom min snygga roomie Hjalmar. Det blir så mycket roligare om man vågar vara lite konstig!





Nu ska jag investera i en telefon härnäst, inte i ett par Jeffrey Campbells. Men man kan väl få drömma? Som tur är har jag kommit på en perfekt räddning på mina problem. Jag ska ha ett klädbytarparty nästa vecka, då hoppas jag att det kommer många tjejer med snygg stil så man kan få lite nya plagg därifrån! 

XoXo / Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar