30 september 2012

Jag är inte sjuk

Jag har ingen som helst röst kvar. Jag kallsvettas. Jag har stått utomhus iklädd tunn skjorta och jeans i flera timmar idag. Jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk..! (Jag tror på affirmationer). Jag ska jobba utomhus imorgon så jag får fasen inte vara sjuk.

Gårdagkvällens avslutningsfest var rolig och innehöll lite drama, som sig bör när större delen av Gröna Lund festar. Tråkigt att jag pajade min röst helt igår bara, borde varit tyst mer och skrikigt och sjungit mindre!

Efter lite för få timmars sömn har jag sedan plåtat på Skansens höstmarknad idag. Efter en trög början lyckades vi hitta en bra plats och jag tror att vi fick några riktigt bra bilder! Det ska bli spännande att se dem!

Nu ska jag bädda ner mig ner mig med några tatuerings-och burleskböcker och kanske se någon av de gamla filmer jag lånat på bibblan idag! Jag tror det blir Rebel without a cause med James Dean eller Hello Dolly med Barbra Streisand.



Jag ska bara bjuda på ett fint filmklipp jag ramlade över. Dans kan vara så jävla vackert.




Godnatt!
XoXo / Linn


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar