9 september 2012

Lördag

Idag har jag inte gjort så mycket spännande. Jag har handlat, lagat mat, läst en massa. Jag har också hunnit med en dusch de luxe, dvs ansiktmask, kroppspeeling och hela köret samt fixat naglarna. Och förstås äntligen hämtat ut min nya väska, den är supersnygg! Jag hade tänkt se film och mysa ikväll men sedan fick jag ett ryck och började skruva ihop mitt skrivbord, sortera lådor, putsa skor och nu sitter jag och skriver och pluggar parallellt. Nu är det definitivt färdigsvirat när detta klassas som lördagsnöje! Så går det när man är fattig student och inte har råd att gå  ut och roa sig! Soundtracket idag har bestått av Linkin Park och Foo Fighters. Bästa!


Hoppas att ni har en trevlig helg och kanske en lite mer spännande lördag än jag!

XoXo / Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar