10 september 2012

Pink

Idag har jag inhandlat såhär snygga rosa lösögonfransar till Grönans stora avslutningsfest nästa vecka! Temat är Space Invasion. Jag som är fattig student kommer att få återanvända delar av en gammal maskeradkostym och spacea upp mig lite, jag har en plan som jag tror kan bli ganska bra... Kan ni gissa vad temat på den outfiten kommer att vara?

När jag var på stan kom det fram en tjej och ville ta en bild på min outfit. Det var ju lite roligt eftersom jag hade min nya väska och var ganska nöjd med min outfit själv! Tråkigt bara att jag självklart inte hade sinnesnärvaro att be henne mejla bilden till mig, hon som hade en systemkamera, så hade jag kunnat visa den här. Jaja, what do do? Jag har ju en webcam, det är ju nästan lika bra...!

Idag har jag också äntligen köpt en ny telefon! Den borde komma om ett par dar! En Xperia Go blev det, får bara hoppas att den är bra nu då! Kameran kan ju omöjligt vara sämre än min gamla kamera i alla fall...

Nu ska jag mejla min tatuerare, sedan åter till pluggandet!

XoXo / Linn


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar