16 september 2012

Söndagsmys

Jag har skaffat mig ett nytt söndagsnöje... att laga pannkakor! Nu när jag gräddat färdigt mina pannkakor ska jag pyssla lite, fixa naglarna och rulla upp håret. Imorgon är det äntligen dags för Stjärngalan på Gröna Lund! Men först en promenad i solskenet! Nu har jag äntligen Spotify i mobilen eftersom jag köpt en Xperia (inte en dag för sent...) så jag får lyssna på något annat än min gamla Ipod på promenaden.

Glitter och rosa, vad mer kan man önska?
Herregud. Jag har en Mac och en Androidtelefon. Dessa har inte kompatibel programvara märkte jag just. Kung. Nästa telefon (som jag med mitt enorma intresse av teknik kommer köpa om x antal år om jag känner mig själv rätt) ska vara en Iphone! Jag lovar! Nåväl, lyckades få över en bild på mitt pyssel i alla fall!

Ha en skön söndagskväll!

XoXo / Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar