18 september 2012

Stjärngalan

Jag har verkligen varit på årets fest igår! Denna kväll blir svårslagen!


Jag tycker att den här bilden illustrerar lyckan jag haft i magen hela gårdagskvällen och hela dagen idag. Såhär peppade var vi innan Stjärngalan och kvällen blev precis så bra som jag förväntat mig! Hela Tyrolrestaurangen var mörk och inredd med spacetema. Alla var jättefina, en del hade verkligen satsat på sina kostymer vilket var väldigt roligt såklart! Och det bästa med kvällen, förutom att få träffa alla fina Grönalundare, var att det hemliga bandet var Maskinen! Rykten hade gått innan att det var Maskinen som skulle spela, samt rykten om att det ryktet var ett falskt rykte, så när deras logga dök upp på skärmen bakom scenen var det en sjukt bra överraskning! Shit vad grym spelning de gjorde! Inte många stod stilla på Gröna Lund den konserten. Jag och Natalie stod längst fram och var kanske mest peppade av alla!



Kärlek vid sista ögonkastet - min favoritlåt med Maskinen

Jag har ju tyvärr ingen fungerande kamera men här är lite mobilbilder från igår! 










Tack alla spejsade sötnosar för en underbar kväll!

XoXo / Linn


2 kommentarer:

  1. ÅÅÅ NU VILL JAG TILLBAKA!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Ja, det var sannerligen en sjusärdeles kväll! Kram!

    SvaraRadera