27 oktober 2012

Hemma!

Jag är hemma i Umeå! Så himla härligt! Jag har tagit sovmorgon för första gången på år och dar känns det som och suttit och slöat framför datorn och letat inspirationsbilder till min nya frisyr. Idag ska jag in till stan och klippa mitt hår (oerhört välbehövligt, det ser hemskt ut!)

En av mina stilikoner- Brigitte Bardot

I kväll ska jag hem till min kära vän Sandra och träffa lite flickor och kanske gå ut och dansa lite! Underbart ska det bli!

Nu ska jag promenera med vovven, uppdaterar med lite bilder på min frilla etc. senare!

                                                                                                                                                                     




Gud vad jag älskar att bara vara hemma och sova ut, träffa mina vänner och min familj och bara gå ut i min lilla fina hemby och promenera med vovven!

XoXo / Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar