3 oktober 2012

Höstmys

Myser runt i min lägenhet iklädd nattlinne och min nya vackra rosa negligé som jag köpte på burleskloppisen. Lyssnar på storbandsjazz och har klippt luggen superkort. Har sett Rebel without a cause med den kanske snyggaste karln någonsin, James Dean. Läser burlesktidningar, dricker te och har tagit ett varmt bad. Har dessutom roat mig med en av mina favorithobbyer, nämligen att pyssla med Swarovskistenar. Har gjort en hårdekoration och blingat ett par skor. Jag känner mig så härligt retro och mysig ikväll!


 



Jag är så glad att jag har blivit taggad på allt som har med burlesk och retromode att göra igen! Hade ju en liten dipp i våras och somras då jag inte höll på så mycket. Har också känt lite att man ser samma sak om och om igen när det gäller burlesk, men nu är jag som nyförälskad igen och otroligt taggad på den här fantastiska hösten! Det har sina fördelar ändå med höst, man blir inspirerad på hösten tycker jag! Och det är så skönt att mysa med te, böcker, film och bad!

Ny lugg och söt negligé! Dags att sova!


Godnatt!

XoXo /Linn




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar