1 oktober 2012

Mys

Idag har jag jobbat nästan helt utan röst. Det var helt klart en utmaning! Sprang runt med papper och penna och antecknade för brinnande livet. Inte helt lätt att vara när man har en hel hoper 10-åringar att hålla reda på...Tyvärr fick jag tillbaka rösten lite vid mitten av dagen vilket ledde till att jag ansträngt den alldeles för mycket idag. Vi får se hur läget är imorgon...

Nu ska jag bädda ner mig och mysa! Äntligen har nya numret av Min Boudoir kommit ut, skynda och köp!

Te, burlesk, James Dean och tatueringar = lycklig Linn!
Åh, när jag köpte tidningen på Sivletto fann jag ju den här fantastiska tygväskan från Sourpuss! Den bara måste bli min, jag som alltid springer runt med en tygkasse över axeln!



Godnatt!

XoXo / Linn


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar