14 oktober 2012

Stockholm Burlesque Festival- Saturday

Gårdagskvällen var verkligen helt fantastisk! Tack till alla fantastiska artister, underbara arrangörer/ crew och den fabulösa publiken! Trots ett fall på scenen (snäv kjol, höga klackar och dessa jäkla trappor, men jag gjorde i alla fall en minnesvärd entré!) och en krånglande konfettikanon så blev numret helt fantastiskt! 

Här kommer två backstagebilder på hur vi såg ut i Fröken Fraukes nummer! Jag fullständigt älskar uniformen, måste se till att skaffa mig en! 


 Jag och Gabriella och den alltid lika förtjusande Fräulein Frauke!

Octbooberfest Tasseltwirling Championship var också fantastiskt roligt! Alla var grymt duktiga och konkurrensen var stenhård! Tyvärr åkte jag ut ganska tidigt men jag är säker på att jag gjorde en bra show (hade tassels även på rumpan, det verkade gå hem hos publiken!) Grattis till Kitty Sincane som blev årets Octbooberfest Champion!

Nu måste jag skynda mig att piffa till mig för att åka iväg på den avslutande burleskbrunchen! Ha en skön söndag!

XoXo / Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar