8 november 2012

Be obscene!

Jag är i en rock/alternativperiod just nu. Jag har lyssnat mycket på bl.a. Marilyn Manson nu runt Halloween och hittat ett "nytt" band som jag gillar, Nine Inch Nails. Jag tror att festen på Slakthuset taggade igång mig på rock och synthmusik! Så just nu är det i princip bara Nine Inch Nails, Marilyn Manson, Foo Fighters, Fall Out Boy och så klart bästa Linkin Park som går på repeat hos mig. Jag och Hjalmar har konstaterat att Linkin Park förmodligen inte gjort en enda dålig låt...

Imorgon är det dags för kårfest på skolan! Det är maskerad och jag har förstås stora planer! Eftersom jag redan har Mikas armykostym hemma så tänkte jag återanvända lite. Min klasskompis Charlie ska vara Marilyn Manson och jag ska vara en mOBSCENE-tjej. Jag hade tänkt klä ut mig till Dita Von Teese först (hon och Manson har varit gifta) men fick inte tag i någon svart peruk så jag kör på detta istället så kan vi ändå gå i par. Det blir spännande att få till sminket!


Ha en trevlig helg allihopa!

XoXo / Linn




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar