29 november 2012

Casting Fair Faces/ Bingo Rimér

Kvällen bjöd på en aningen oväntad vändning! Jag trodde att jag skulle dansa pardans som på en vanlig onsdag men så blev det visst inte! Min kompis Pauline skulle på casting för Fair Faces så då var jag så klart tvungen att haka på eftersom jag har fått ett väldigt bra intryck av den agenturen! Castingen ägde rum i Bingo Rimérs studio och det fanns både DJ och bar. Först kände vi oss en aning malplacerade bland alla superstylade snygga brudar och kavajklädda killar men det gick snabbt över! Stämningen var jättebra och alla var väldigt trevliga!

Vi fick ett par jättesöta ballerinas i satintyg, hopvikta i en liten väska och perfekta att ha i handväskan när man går på krogen så att man kan byta till platta skor när man ska hem! Jag passade också på att köpa med mig ett par rosa trosor, perfekt nu när jag har sån brist, haha! Jag var väldigt sugen på ett rosa linne eller en rosa onepiece också, men jag var duktig och höll mig i skinnet!

Fair Faces skulle höra av sig ganska snart, men det är ju knappt att man vågar hoppas... Vi får se vad som händer!

Mina fina ballerinaskor!


Nu är jag trött men glad! Ska sova nu så att jag kan orka upp till baletten imorgon!


XoXo / Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar