13 november 2012

Shoppat: svart och blankt!

Jag har äntligen fått hem grejerna som jag beställt från Nelly! Ett par nya riktigt blanka tights i svart (ett av mina standardplagg, har en fäbless för blanka material och har redan slitit ut x antal par) och en helt fantastisk kjol i lack som jag tjatat om tidigare och äntligen beställt! Den var precis lika snygg som jag hoppats och satt perfekt! Om latex är ett lätt obehagligt material att bära i mitt tycke (det sitter väldans snyggt men man svettas som en... ja) så är lack desto bättre! Både blankare och bekvämare! Jag är bara orolig för att kjolen ska spricka i kylan. Jag hade en kär lackväska som jag ärvt av min mormor som sprack i hörnen när jag haft den utomhus en nyårsafton. Men det kan ju ha med saken att göra att den var från 60-talet...

Kjol från Nelly Trend

Tights från Rut m.fl. Är lite sugen på att
införskaffa ett par likadana i silver också...
Sedan fick jag ett ryck igår när jag var ute och julklappsshoppade (Ja, det ska börjas i tid! Har köpt flera stycken redan!) när jag hittade ett helt fantastiskt svart underklädesset som jag bara råkade köpa... Det ska bli delar till min nya scenkostym, så man kan säga att det var en investering!



Jag säger bara det, svart är det nya rosa! Och ju blankare material, desto bättre!

Idag har jag också börjat så spåna idéer till min nya koreografi! Vi har eventuellt fått en bokning den 15:e december med Club Teaserama och då ska mitt nya nummer vara färdigt!

XoXo / Linn


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar