15 november 2012

Snart helg!

Alltså, dagarna flyger förbi! Idag är det torsdag och imorgon fredag och då är det helg! För en gångs skull känns det inte som att jag har tusen saker att göra i helgen, bara roliga saker som födelsedagsfest med pannkakstårta!

Åh, jag känner en kille som vann två biljetter till Rihannas exklusiva spelning på Berns imorgon. Nej, men jag är inte alls avundsjuk eller så! Den kvinnan är ju bara så fantastisk!



Idag har vi haft interpretation (scenisk sång) hela dagen! Jag sjöng Out Tonight, en av mina favoritlåtar från min favoritmusikal RENT och fick testa att göra en tvärtomversion med en Mimi som var skör, nästan desperat att fly från sina hjärnspöken. Out Tonight är en ösig rockmusikallåt och brukar framföras som ett dansant shownummer.





Annars har jag dansat Dancehall ikväll, för första gången på flera år! Det var roligt! Tur att vi har dans precis hela dagen imorgon, kommer kännas fint i träningsvärken i mina lår...

Just det! Goda nyheter! Jag kommer att uppträda i Södertälje igen, den 15:e december! Så ni som missade Club Teaserama förra helgen får en ny chans! Mer info om det kommer!

Nu måste jag sova omgående om min stackars hårt arbetande kropp ska ha en chans imorgon! Godnatt!

XoXo / Linn



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar