18 november 2012

Sunday blues

Åh, vilken seg dag detta har varit! Jag hade tänkt städa en massa och öva och vara duktig, men det har inte blivit så mycket av med det. Lite seg måste man få vara ibland, det är ju ändå söndag! Särskilt som det blev väldigt sent igår. Jag var på födelsedagsfest hos min vän Mina och vi drack massa bubbel och åt pannkakstårta, supermysigt! Sedan drog vi ut och dansade till klockan 3, så jag var inte i säng förrän vid klockan 5. Men roligt var det att få träffa dessa fina kvinnor igen!


Jag har åtminstone sökt lite jobb idag! Dock främst modellrelaterade jobb, vet inte om mamma skulle tycka att det räknas som att söka jobb...

Mitt setcard som jag knåpat ihop idag. Vad tycks?


XoXo / Linn

2 kommentarer:

  1. Snyggt! Jag måste också göra ett sånt någon gång!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Ja, det tycker jag!

      Kram / Linn

      Radera