5 november 2012

Tillbaka i skolan

Ont i halsen...vik hädan! Har jag sjungit felaktigt idag eller håller jag på att bli sjuk? Jag vet inte vad som är värst!

Jag måste säga att det är väldigt skönt att vara tillbaka i skolan! Nu har man en massa ny energi och entusiasm till att jobba hårt igen (efter ett lov som definitivt inte innehöll den mängd träning, stretching och övning som det borde ha gjort. Dvs, i princip ingen alls. Eller räknas att dansa på krogen som träning?). Att vila sig i form kanske inte är helt fel ändå! Största problemet är väl att hela min dansgrupp ska gå ner i spagat. Senast torsdag. Önska mig lycka till, det fattas gott och väl 20 cm! Men innan terminen är slut ska det väl tamigtusan gå vägen!

Sen ska jag bli så här fab!

P*fect - svenskt danskompani med inriktning på voguing och waacking

XoXo / Linn



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar