24 november 2012

Upptagen lördag

Idag har jag fullt upp! Först ska jag iväg och plåta lite portfoliobilder med fotografen Abel. Sedan ska jag åka direkt från studion till Nalen och hjälpa till med förberedelserna inför FFP Victorian Circus ikväll!

En av bilderna som Abel tog på vår förra plåtning.
Just nu sitter jag och målar naglarna och funderar på hur jag ska lägga sminket och framförallt fixa håret. Vi hittade ingen MUA idag så jag får fixa det själv. Smink är ju inget problem, det är jag bra på. Den svåra delen är ju håret... Men jag kommer nog undan ganska lätt eftersom jag ska ha en bandana i det. Vi tänkte göra en plåtning med rock n roll-feeling. Så jag ska ta med mig lacktights, jeans, skinnjacka etc. Och hooker heels så klart!

Jag ska försöka ta lite bilder med min taskiga mobilkamera idag och ikväll och lägga upp imorgon!

Yey, nu skymtar solen fram här också! Det känns ju lovande! Ha en underbar lördag, och missa för allt i världen inte klubben på Nalen ikväll! Det kommer bli spectacular!

XoXo / Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar