29 november 2012

Vinter!

Hur mysigt är det inte med snön? Mitt norrländska hjärta gläds! Det ska vara snö på vintern och i helgen är det faktiskt första advent! Idag har jag köpt glögg också. Julstämningen börjar smyga sig på tack vare snön! Och eftersom jag ibland faktiskt lyckas vara ute i god tid så har jag köpt nästan alla julklappar redan vilket känns väldigt skönt! Så nu gäller det bara att få upp det stackars lilla julpynt jag har...


Imorgon blir det förfest hos mig, sedan ska vi på nyöppnade Tabu (gamla Aveny) och skaka rumpa! Min vän Hanna har precis börjat som promoter för dem så vi står på VIP-listan vilket är skönt för då behöver man inte känna nån stress in till krogen! En klasskompis till mig har gjort en Spotifylista på temat rumpskakande, det ska bli spännande att se vilka låtar som finns där... Jag ser fram emot en taggad festkväll med musikalarna!

Klassiker som lär dyka upp imorgon om jag känner Pauline rätt... 
Tänk er en halv musikalklass med 90 % brudar som går lös till den här låten. Håhåjaja!

XoXo / Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar