12 december 2012

Baka lussebullar!

Tänka sig vilka tjusiga vänner jag har! Det var ett rent nöje att baka lussebullar tillsammans med den här skönheten igår vill jag lova! Trots att jag var dödstrött, vilket kanske inte var jättekonstigt för i natt har jag mått väldigt dåligt så idag är jag hemma från skolan. 



Tyvärr kommer jag missa glöggmys tillsammans med min klass och musikaltvåorna i kväll vilket känns jättetråkigt! Jag som har köpt både Chili och choklad-glögg och en Paradisask! Jag får se hur jag mår i kväll, förhoppningsvis kan jag åka till skolan imorgon. Jag får se om jag orkar dansa dock, vi ska ha en dans-happening och visa upp koreografierna vi arbetat med under terminen för dans-och musikaleleverna i de andra dansgrupperna. (Vi är indelade i tre olika nivåer).  Typiskt att man alltid ska bli sjuk när nånting roligt händer!

XoXo / Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar