3 december 2012

Ge aldrig upp!

Jag och Hjalmar pratade igår om livet, framtiden och den väg vi båda har gett oss in på (Hjalmar är musikalartist och skådespelare). Just nu känns det ganska tungt och slitsamt och sen tillkommer framtidsstressen på det. Vilka skolor ska man söka? Vill jag satsa på att bli musikalartist eller ska jag försöka ta mig ut på säsong som showartist så fort som möjligt? Och så vidare. Jag har också haft jätteont i magen på senaste tiden och måste se till att ta mig till en vårdcentral. Fick jag bara må bra fysiskt känns det som att det skulle det vara lättare att hantera det andra.

Så just nu är jag inte så inspirerad. Men jag trillade över den här rörande videon häromdagen och den fick mig att gråta. Allt är fasen möjligt om man vill och kämpar! Ge ALDRIG upp!


XoXo / Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar