24 december 2012

God Jul!

God Jul allihopa! Jag har en supermysig julafton med familjen och några av mina närmaste släktingar och vi har ätit mängder och öppnat massor med paket! Jag blir lite som ett barn på julafton, älskar stämningen, julmaten, att både ge bort och öppna julklappar och att träffa den släkt som jag så sällan får se nu när jag bor så långt söderut. Särskilt min lilla kusin är väldigt rolig att få träffa, hon är så skön! 2,5 år och både smart och jätteduktig på att prata.

Min syster har fått ett elpiano i julklapp, frågan är om inte jag är lika nöjd som hon! Vi improviserade en liten julkonsert för släkten, nästa år får vi repa in några låtar och göra det bra på riktigt. Och mina supersnälla föräldrar har överraskat mig totalt med en Iphone! Didn't see that one coming! Så min pappa tar över min Xperia istället, det där hade han räknat ut smart... Dessutom fick jag mitt första par ballroomskor! Världens finaste, silverfärgade med lagom hög klack. Vill inte ta av mig dem! Min danslärare Tobias kommer nog bli nöjd nu när jag kommer i riktiga dansskor.




Hoppas att ni har en lika fin julafton som jag!

XoXo / Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar