6 december 2012

Intensiv vecka

Det är lite mycket just nu, men det är väldigt roligt! Jag har återfått mycket av min motivation och särskilt idag tycker jag att det är mycket som har gått väldigt bra i skolan! Jag har en preliminär plan för hur jag vill satsa på framtiden också, sen får vi se hur det blir! Allt är onekligen ganska oberäkneligt i den här branschen...

I veckan har jag hunnit vara på inte mindre än två mycket bra konserter! I tisdags hade Yrkeslinjen (blivande yrkessångare) jazzkonsert med storband på Fasching, vilket var helt fantastiskt! Jag trivdes verkligen, jag som älskar storband! Och sångarna var grymma som vanligt!

Igår var vi också ett gäng från min klass som gick och såg Jazz/rock/Soul-sångarnas julkonsert. De var också mycket duktiga! Man blir så glad av att tänka på hur mycket talang som ryms i Kulturamahuset! Det kan jag rekommendera; bra underhållning för lite pengar kan man få på Kulturamas Vuxenutbildningars föreställningar!

Jag och min begåvade vän Shirin Khan efter
att hennes klass sjungit på Fasching

Imorgon är det sista skoldagen för den här veckan! Sen ska jag ta det superlugnt imorgon kväll, det ska bli så skööönt! På lördag ska jag jobba på julgalan så jag måste försöka vila ut lite...

XoXo / Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar