10 december 2012

Myssöndag!

Har verkligen haft en myshelg! Igår jobbade jag på julgalan vilket var riktigt kul och idag har jag haft sovmorgon, shoppat julklappar och fikat i stan med min kompis Jenny, julmyst med glögg och massa gott tillsammans med några klasskompisar och även på vägen hem hunnit droppa förbi min fina Mika och fikat lite till. Ett perfekt sätt att spendera en dag! Jag har alltså fikat fyra gånger idag om man räknar teet och mackorna jag stoppar i mig just nu... Så kan det gå när det börjar bli jultider! Kommer somna alldeles glad och varm i kväll! Tur att jag har så himla fina människor omkring mig även här nere när min familj och mina tjejer är så långt borta!


Måste bara visa några av mina mysiga inköp från H&M! Jag gick dit för att köpa en vit skjorta till jobbet, vilket jag hittade, men jag kom också ut med några till saker... Tröjan är superfin i färgen, med dragkedja i nacken. Och jag bara ÄLSKAR mössan! Jag har jagat på varenda H&M i stan för att hitta en i min storlek men de är slut överallt! Till sist råkade jag se en mössa bakom kassan som precis hade blivit returnerad, snacka om tur! Det är nästan så att jag inte vill ta av mig den, den är så skön! Kanske får sova i den inatt...




Godnatt!
XoXo / Linn

P.S Det ser eventuellt ut som att årets julklapp till mig själv blir samma sak som årets födelsedagspresent till mig själv... Painful but pretty!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar