7 december 2012

Tatueringstankar

Hemmakväll! Tända ljus, godispåsen bredvid mig, datorn i knäet, RENT i hörlurarna och Hjalmar i soffan mittemot som sitter och jobbar med redigering. Mys! Så jäkla skönt att bara ligga på rygg i soffan och inte känna att man borde göra något eller gå i säng i tid. Det är lyx om något!

Sitter och roar mig med dumheter, nämligen googla på tatueringar. Jag blir tokig på dessa Groupon-deals där man får en timmes tatuering för 200 kr. Livsfarligt frestande ju! Jag har dessutom en text som jag vill göra; "No day but today", från RENT föstås. Den skulle lätt gå på en timme eftersom jag tänker att jag vill göra den väldigt liten. Men var skulle jag sätta den?

Jag är lite förtjust i ganska diskreta texter på armen, antingen på insidan av överarmen eller underarmen eller på sidan av underarmen. Det är också väldigt fint med text med handskriven stil som man inte kan läsa så lätt vid första anblicken!










Men nu har jag ju sagt att jag inte ska tatuera mig på armarna. Vi får välan se vad som händer...

XoXo / Linn


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar